1:
facebook arkadaş bulucunun giriş sembolü. iki erkek arasında bir kadın ve ona mercek tutmuş. sen kadını bul, bu sosyal paylaşım sitesini cinsel amaçlarınla kullan diyor subliminal subliminal. bilinçaltı yönlendirmenin de böylesi. niye sadece bir avatar ve mercek olmaz ki?
2:
insan beyni nasıl çalışır? benzetme ile, kendi kayıtlı resim kataloğuyla benzetip, eksik kısımları tamamlayıp anlamlandırıp yeni gelen bir görüntüyü ona göre kataloglar, ilişkiler zinciri kurar. emin olun beynimiz bu kataloglama esnasında milyonlarca ihtimali gözden geçirir. bir anda hem de.
şimdi bir anda beyninden böyle bir benzetim geçip te facebook hakkında sex kelimesiyle de ilişkili bir kataloglama yaparsa bir çocuğun beyni, facebooka her girdiğinde sosyallik arayışı kadar çevredeki kızlar hakkında cinsel arayışlara da yönelecektir. bilinçaltında facebook linkine tıklandığında otomatikman beyin sex linkini de açacak ve onunla ilgili tüm çağrışım ve arzular kişiyi yönlendirecektir.
şimdi 1. ve 2. maddelerin ana fikri sizce de''facebook dolaylı bir çöpçatanlık sitesidir. buranın aslında en büyük amaçlarından biri de budur'' değil mi?
3: neden dünyaca ünlü kuruluşların hepsi lacivert veya sarıyı kullanmak zorunda? facebook lacivert kullanmış. fenerbahçe gibi. hepsinden önemlisi rotary kulübü gibi , lacivert ve sarının özel bir anlamı da vardı kabbalada.
daha çok şey vardır eminim de şimdilik bu kadar